bilder från norrland



Hej alla glada!
Idag åkte ja till centrum me en kompis och hennes kompis. Vi skull köpa lite grejer till imorrn då ja åker i väg på ett konfermations läger. Är själv inte konfermand men fljer me pappa för att han e präst. Så de ska bli roligt! Köpte godis för 100 kr, bra och ha när man är där borta, right? Sen när ja kom hem började ja packa resväskan, ch shit va mkt grejer ja ska ha me mig, =O Väskan e radan propp full och ja e inte helt klar än, undrar hur de går haha.
Men ja åker iallafall imorrn tidigt på morgonen till en buss som vi alla ska åka i ner till småland där vi ska vara! E faktiskt riktigt taggad, ska bli roligt att bossa runt på dom andra oxå som e yngre än mig, moahaha!!
Men här kommer iallafall lite bilder från min norrlands resa, Enjoy!
//Elisabeth


Fick nog sverigest finaste latte där uppe!




Matlagning på muraken, som de heter. Skit gott!




Ute på fisketur i de gråa vädret




Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det ska jag verkligen göra :) :)

2009-07-27 @ 22:21:31
URL: http://hannaaakesson.blogg.se/
Postat av: Joakim.

Oj, läcker latte :) viplatte kanske t om?

2009-07-30 @ 05:38:43
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0