26 oktober

Tjena tjena!
Igår sov jag(Elisabeth) hemma hos Charlina. Vi hade en "Step up" kväll då vi tittade på både step up och step up 2. Till de åt vi fruktsallad, glass och latte. Hur gott som helst!!
I morse vaknade vi av att telefonen ringde halv 10. Det va en kompis som vi senare under dagen träffade. Vi gick runt och snackade och satte oss senare på Espresso house och fikade. Blev en mysig eftermiddag!
Senare gick vi hem till Charlina för att hämta våra saker och vandrade senare vidare hem till mig(Elisabeth). Efter vi hade ätit middag så mötte vi upp Charlinas kompis Ida och åkte sedan in till stan och mötte upp Charlinas andra kompis Jayne. Därefter åkte vi direkt till kungsholmen där vi skulle bowla. Bowlingen slutade bra då jag(Elisabeth) vann och vi hade en jätte rolig kväll.
Nu sitter vi här hemma hos mig och tar det bara lugnt.
Hur har eran dag varit?


Tack för en rolig kväll tjejer
//Elisabeth och Charlina

Kommentarer
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN ♥

HEJ, hur är det med dig då? =]

kram! ♥

2009-10-27 @ 12:35:03
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Neha

Åh är det kul att bowla? har aldrig gjort det

2009-11-01 @ 15:58:54
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0