Hemma i kalla sverige igen :(

Hej kära läsare!
Nu är ja hemma från min underbara semester i USA! Kom hem för ca 3 dagar sen. Vi va i en stad lite utanför LA som heter Ontario. Vill bara tillbaka! Det vare helt underbart, varmt(40-45 grader varje dag), träffade släktinga(massor me släktingar), va brud tärna på min kusins brölopp! Helt underbart. Så nu har ja bestämt att ja nångång i mitt liv ska flytta ner dit! Och kanske oxå sista året i gymnasiet åka ner dit och gå ett år på High school, Skulle ju vara as ballt!!
Har Iallafall shoppat mkt och tänkte att bilder kommer när ja orkar och har tid.
Mitt dyng har ju blivit helt omvänt. Tiden i Ontario är 8 timmer efter svensk tid. Så ja gå och lägger mig tidigt och vaknar tidigt, INTE likt mig.
Nu ska ja duscha och klä på mig, ska ner till centrum om ett tag. Ciao!
//Elisabeth

Kommentarer
Postat av: Isabella - En go göteborgare ((;

Sv: Vad dansar du för något då ? (:

2009-09-05 @ 10:46:58
URL: http://bbaraiisabella.blogg.se.
Postat av: Fanny

vad bra, vill se bilderna :)!

2009-09-05 @ 13:33:23
URL: http://faaunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0